Bedrijvenkring Bronckhorst
Bedrijven Kring Bronckhorst

2023-01-18 Ledenvergadering/nieuwjaarsborrel

Onder het genot van een kopje koffie of thee en een overheerlijke bonbon van Chocolaterie Magdalena werd de ALV geopend. Vlot werden alle agendapunten behandeld en de vergadering verliep dan ook vlekkeloos. De samenwerking tussen BKB en IKZelhem wordt ook steeds concreter en met de lancering van de Bundeling@ app wordt weer een grote stap gezet.

Nieuwjaarsquiz

Na de vergadering werden alle aanwezigen aan willekeurige tafels gezet voor een Kahoot Quiz. Je logt in met je telefoon en per tafel is het zaak om zo snel mogelijk het goede antwoord te geven. Grappig om te zien hoe bloedfanatiek sommigen worden. 30 vragen over allerlei uiteenlopende onderwerpen kwamen voorbij. Onze algemene kennis èn onze kennis over de gemeente Brockhorst werden op de proef gesteld. De strijd om het podium bleef tot op het laatst spannend en uiteindelijk ging team ‘Octopus’ (tafel 8) er met de winst vandoor.

Borrelen

Zoals we gewend zijn is de service bij de Gouden Karper uitstekend en konden we na deze spannende quiz even bijkomen en napraten met een drankje en heerlijke hapjes. We kunnen wel zeggen dat het een geslaagd eerste samenzijn was in 2023.

Via deze link zie je alle foto's https://www.bkbronckhorst.nl/fotos/show/207

Tekst: Marijke Rensen - Foto's Rudie Kreunen